Angajamentul Suzuki – Vizită în deplină siguranță

Pentru Suzuki, siguranța clienților și a partenerilor săi este la fel de importantă precum calitatea produselor oferite. Partenerii Suzuki onorează și recunosc rolul important pe care îl au showroom-urile și service-urile în furnizarea de produse și servicii esențiale clienților și comunităților în care trăim. De aceea, în contextul epidemiologic actual, Suzuki a implementat la nivel național programul „Angajamentul Suzuki – Vizită în deplină siguranță”, care cuprinde o serie de directive pentru siguranța tuturor în showroom-uri și service-uri. Setul de reguli propus se bazează pe recomandările autorităților legate de distanțare socială, de purtarea măștii de protecție în spațiile închise, cât și de igienizare.

Noutăți în showroom-uri

Partenerii Suzuki la nivel național au luat măsuri suplimentare de igienă și de siguranță sanitară. În cadrul locațiilor Suzuki, toți angajații dispun de echipament de protecție iar măsurile de distanțare socială sunt respectate. Pentru limitarea răspândirii COVID-19 au fost puse la dispoziția clienților birouri de informare dedicate, delimitatoare pentru distanța minimă impusă și postere cu toate informațiile utile.

Activitatea service-urilor Suzuki se desfășoară în deplină siguranță iar personalul din service este instruit cu privire la noile norme de securitate în muncă și a fost dotat cu mănuși, măști și viziere de protecție. Pentru limitarea contactului direct cu personalul de service, clienții pot beneficia de următoarele servicii: programări de service online sau telefonice. Iată câteva dintre măsurile de prevenție pe care le puteți regăsi implementate în service-urile Suzuki: dezinfectarea la venirea și la plecarea din service a autovehiculelor, folosirea foliilor de protecție pentru scaune, cutii de viteze, frână de mână și volan, asigurarea unei distanțe minime de siguranță de 1,5 metri între persoanele prezente în aria service-ului, zonei de așteptare sau de livrare. În funcție de solicitări și de gradul de încărcare zilnic, Partenerii Suzuki pot oferi și Serviciul de preluare și returnare autovehicul (Door-2-Door). Pentru detalii puteți contacta cel mai apropiat dealer, DOLY Iași.

Desfășurarea sesiunilor de test drive

Pentru o siguranță sporită, fiecare autovehicul este pregătit pentru test drive prin dezinfectarea mânerelor, volanului, schimbătorului de viteze, atât la predare cât și la primire. În cadrul sesiunilor de testare măsurile de protecție sunt respectate atât de către personalul Suzuki cât și de către client.

Igienizarea suprafețelor folosite în mod curent

Este asigurată o igienizare frecventă pentru a menține curățenia în locațiile Suzuki. Sunt stabilite linii directoare stricte pentru menținerea igienei complete a suprafețelor folosite în mod curent, cum ar fi zona de vizualizare și evaluare a autovehiculului, parcarea, zona de discuții, biroul de recepție, zona de afișare a accesoriilor și a vehiculelor de testare, zona de livrarea a autovehiculelor din showroom sau service.

Integrare digitală

Partenerii Suzuki au optimizat procesul de achiziție al autovehiculelor, dezvoltând o serie nouă de servicii atât pentru vânzări cât și pentru departamentul de post vânzări. Clienții pot beneficia de o experiență de cumpărare online personalizată. Pentru a evita contactul fizic, clienții sunt încurajați să adopte toate mijloacele digitale, cum ar fi e-mail-urile, telefonul, apelurile video, utilizarea website-ului Suzuki,ro pentru a căuta și selecta modelele preferate. Descoperă toate informațiile în secțiunea dedicată a site-ului https://www.suzuki.ro/achizitionezi-in-deplina-siguranta/

„Acest Program se integrează în filosofia și cultura brandului și sperăm ca fiecare dintre clienții noștri, colegii și partenerii să simtă dedicarea noastră către încredere reciprocă, respect și mediu sigur atunci când ne vizitează în showroom-uri și devine membru al familiei Suzuki”, a precizat Nicoleta Gerea, Office Leader – Suzuki România.

Comments are closed.