Alpine ar putea deveni un brand 100% electric

Grupul francez Renault analizează cu multă atenție direcția spre care s-ar putea îndrepta marca de performanță Alpine în viitor și ia în considerare posibilitatea de a include în această gamă doar mașini cu propulsie complet electrică.

Brand-ul Alpine și-a făcut revenirea în industria auto în anul 2017, odată cu lansarea modelului A110, iar de atunci au fost incluse în ofertă mai multe derivate ale acestui automobil, toate fiind construite în cadrul uzinei din Dieppe. Însă în ultima perioadă s-au produs o serie de schimbări în interiorul companiei, unele persoane importante din proiectul care vizează dezvoltarea mașinii sport A110 părăsind echipa, așa că a venit momentul de a reconfigura strategia implementată de Alpine.

„În mod evident, Alpine este un brand frumos și trebuie să ne uităm foarte serios la viitorul său pentru a vedea cum putem aduce un plus de valoare grupului. Bineînțeles că nu putem continua ce facem astăzi. Uzina de la Dieppe nu produce suficiente vehicule pentru a putea discuta cu seninătate despre viitor”, a afirmat președintele Renault, Jean-Dominique Senard, potrivit revistei britanice Autocar.

O decizie finală cu privire la viitorul mărcii Alpine va fi luată de noul director executiv al grupului francez, Luca de Meo, care va prelua atribuțiile specifice funcției de conducere în luna iulie a acestui an.

Una dintre măsurile importante anunțate de Renault la sfârșitul săptămânii trecute, în cadrul noului plan de afaceri, este aceea de a se concentra asupra dezvoltării de vehicule electrice. În acest context, surse din interiorul companiei au declarat pentru publicația amintită anterior că este luată în calcul posibilitatea de a transforma Alpine într-o marcă de performanță 100% electrică.

Comments are closed.