2011 Porsche Cayenne – imagini oficiale

Galerie foto

Nu pot sa nu vanda o gramada

În ultimii 20 de ani, fiecare dintre constructorii premium a avut în gamă cel puţin un model redundant din punctul de vedere al vânzărilor. Mercedes a greşit flagrant cu R-Klasse. AUDI nu reuşea să scape de A2 nici sub formă de donaţie. BMW a luat ţeapă cu Z1. Lexus a fost total pe lângă cu SC430. Jaguar vrea să uite de X-Type.

Doar Porsche a mers constant din ce în ce mai bine. Întâi cu 911, apoi Boxster, Cayenne, Cayman şi Panamera.

Ar fi destul de imposibil să vezi showroom-urile burduşite cu noua generaţie Cayenne. O să le vândă în continuare.

Ceea ce te interesează de fapt, e, în primul rând, Cayenne Turbo. V8-ul de 4,8 litri bi-turbo produce 500 cai-putere. Să zicem că poţi să te mulţumeşti şi cu V8-ul de 4,8 litri aspirat de la Cayenne S, cu 400 CP. Ar mai fi şi Cayenne-ul de bază, cu un V6 de 3,6 litri şi 300 CP.

De fapt, dacă eşti ipocrit, va fi disponibilă şi o versiune Hybrid. Nu face asta.

Comments are closed.