14 noi modele Peugeot, un singur obiectiv – Trei pozitii mai sus in clasamentul mondial

Galerie foto

Peugeot a lansat pe 8 ianuarie, la Paris, o nouă strategie de marcă, precizându-şi obiectivele pentru 2015: să urce 3 locuri în clasamentul auto mondial până pe locul 7, să poziţioneze marca Peugeot ca element de referinţă în materie de design şi să devină lider în servicii de mobilitate.
Pentru a-şi îndeplini scopurile, Peugeot se bazează pe o nouă strategie de produs, noi linii de design şi pe o nouă identitate vizuală a mărcii.

Dublă ofensivă bazată pe produs
* Peugeot îşi va reafirma excelenţa în pieţele tradiţionale
Un Peugeot reprezintă un vehicul cu un design foarte atractiv, ce combină plăcerea la volan cu protecţia mediului înconjurător. Un Peugeot nu va fi niciodată doar un exerciţiu de funcţionalitate; el trezeşte emoţii şi invită la mişcare. Marca investeşte în tehnologii de ultimă generaţie: motor electric pe modelul i0n şi pe scuterul Evivacity din 2010, motorizare Diesel hybrid pe modelul 3008 din 2011, e-HDi - motorizare micro-hibridă ce va echipa toată gama Diesel din 2011 şi plug-in Diesel hybrid din 2012.

* Peugeot se angajează în cucerirea de noi pieţe
Marca investeşte în segmentele Crossover, SUV şi MPV cu o gamă specială de produse dezvoltate pentru pieţele internaţionale.
Peugeot depăşeşte frontierele industriei auto prin conceperea unui vehicul ce întruchipează întregul spirit al conceptului BB1: 2,5 metri, 4 locuri şi 100% electric. Conceptul BB1 reprezintă un mod revoluţionar de abordare al viitoarelor deplasări urbane, oferind o soluţie foarte eficientă de utilizare a spaţiului, dinamism şi manevrabilitate.
Complet adaptabil şi dispunând de o arhitectură inovativă, BB1 va schimba serios regulile designului auto în viitor.

În spiritul acestei strategii duale, pe pieţele principale şi în pieţele noi, Peugeot va lansa 14 noi modele în lume între anii 2010 şi 2012.
Obiectivul final este ascensiunea în clasamentul auto mondial de pe locul 10 (deţinut astăzi) pe locul 7 până în anul 2015.

Noi linii de design
Peugeot îşi modernizează constant stilul - conceptul SR1 reprezintă o dovadă în acest sens. SR1 dă forma celor mai puternice, extreme şi pure expresii ale stilului Peugeot de mâine.
El dezvăluie principalele linii de design ale viitoarelor modele Peugeot, reinterpretând liniile istorice specifice mărcii: fluiditate, armonie, aspect felin şi dinamism.
Atletic, echilibrat, senzual, cu un interior exclusiv şi hi-tech, acest ”dream car” explorează şi reinterpretează tema unui GT Roadster.

O nouă identitate vizuală a mărcii
Peugeot combină în mod unic necesitatea cu emoţia. Intenţia Peugeot este aceea de a plasa întotdeauna emoţia în centrul experienţei de a conduce unul din modelele mărcii: de aceea, un Peugeot nu va fi niciodată pur funcţional.
În anul aniversării a 200 de ani de existenţă, Marca îşi actualizează imaginea prin adoptarea unei noi identităţi şi implicit a unei noi promisiuni pentru viitor.
După două secole de existenţă prestigioasă, Peugeot promite acum clienţilor săi modele în care excelenţa tehnologică este combinată într-o manieră proprie mărcii cu emoţia generată de design şi de plăcerea de a călători: astăzi şi în viitor, un Peugeot va fi întotdeauna mai mult decât doar un automobil.

Pentru a-şi asuma această promisiune în faţa clienţilor săi din întreaga lume, Peugeot adoptă începând cu ianuarie 2010 o nouă reprezentare grafică a binecunoscutei feline ce reprezintă de două secole marca şi un nou slogan: Peugeot, MOTION & EMOTION.

Comments are closed.